Cosrx Cilt Bakım Ürünleri Deneyimi


Merhabalar! Bu sefer size farklı bir yazıyla geldim. Bilindiği üzere Güney Kore cilt bakımına çok önem veren bir ülke ve bu konuda da kendini kanıtlamış durumda. Ben de akne probleminden oldukça çekmiş birisi olarak (hala çekmekte) bu konuyla ilgili epey geniş kapsamlı bir araştırma yaptım. Daha sonra Cosrx markası günlerce, haftalarca araştırdım, kullanıcı yorumlarını okudum, videoları izledim ve sonunda almaya karar verdim. Ancak şöyle bir durum var ki epey bir ürün sipariş edeceğimden dolayı gümrükte sorun çıkabilirdi. Bu yüzden vazgeçmiştim. Derken karşıma Justin Beauty sayfası çıktı. Sayfa (şu an için) 7 markanın Türkiye’de satışını başlatmış durumdaydı. Üstelik kargolar da 2 günde elinizde oluyordu. Ben her ihtimale karşı instagram hesaplarından durumu sordum; çünkü sayfa epey yeniydi. Kendileri oldukça ilgili davrandılar ve her sorumu sıkılmadan cevapladılar. Kendilerine buradan tekrar çok teşekkür ederim! Neyse ben buradan Cosrx siparişlerimi verdim ve siparişler çok güzel bir kutu içerisinde, hepsi tek tek sarılmış bir şekilde, başka tester’lar ile birlikte ve güzel bir yazıyla elime ulaştı. (Aslında ilk gün fotoğraflarını çekmiştim; ama kendilerini bulamıyorum. Bu yüzden yeniden çektim.)
 



Dipnot: AHA ve BHA’lı ürünler ciltteki asit-baz dengesini koruyup ciltteki akne ve leke izleri üzerinde oldukça etkililer.
Ben de cildime göre, görsellerde gördüğünüz Low pH Good Morning Gel ve Salicylic Acid Exfoliating temizleyicilerini, akneleri kurutmak için hızlı bir etki yaratan Natural BHA Skin Returning A-sol’ü, AHA/BHA Clarifying Treatment toniği ve Cosrx Centella Blemish ampul siparişlerimi verdim.


 
 

Açıkçası benim aknelerim baya problemliler. Hele ki Kore seyahati sonrası o sıcak hava ve aşırı nem dalgasıyla oluşanlar epey sıkıcı bir durum oluşturdular ve gitmek bilmiyorlar. Neyse efendim tonik dışında tüm ürünleri yaklaşık 3 aydır ürünleri kullanıyorum. Neden toniği kullanmadın diyenler için bu sırada doktora da görünmüştüm ve o farklı bir karışımlı tonik verdi. Bu durumdan ötürü onu 1 ay kadar kullanabildim. Ancak etkilerine gelecek olursak temizleyicilere kesinlikle ba-yıl-dım! Kesinlikle etkili bir temizleme içerikleri var. Cildinizi yıpratmıyor. Hemen ardından tonik uyguluyorum. Tonik ile ilgili çok fazla yorum yapamayacak olsam da temizleme işleminden sonra bir ferahlık sağlıyor. Daha sonra akneleri kurutmaya yarayan ürünü kullandığınızda kesinlikle etkili olduğunu göreceksiniz. Hafif bir gerilme hissediyorsunuz zaten. Ampul cildi çok iyi nemlendiriyor ve kızarıklıkları da azaltıyor. Tabi ben nemlendirmek için essence de kullandım. Etude House Essence ve Innisfree’nin Volcanic Pore Clay Mousse ürünlerini kullandım.
Diyeceksiniz ki şimdi “Eee senin yüzünde sonuç ne ?”. Suratımda oluşan izlerde ve çukurlarda gözle görülür bir azalma, gözeneklerde de küçülmeler mevcut. Akne oluşumunda da daha kolay iyileşme süreci oluyor ve kuruyor.
Eğer benim gibi her duygusal değişime tepki veren (trafikte az süre kalsam bile anında stresten suratımda akneler bitiveriyor durum o derece vahim) , aşırı sıkıntılı bir cildiniz yoksa bu ürünler kesinlikle size çok çok iyi gelecektir. Başkaları bunları kullandığında baya pürüzsüzlük yaşarken benim hala uğraşmam da şov doğrusu :D Yani diyeceğim o ki böyle güzel ürünlere böyle kolayca da ulaşabiliyoruz artık. Siz de bu dertlerden muzdaripseniz denemenizi tavsiye ederim :)

Bu arada Justin Beauty'de %50'ye varan indirimler de varmış www.justinbeauty.net adresinden ulaşabilirsiniz.
Daha alacağım birkaç ürün olacak Kore’den. Onları da bir şekilde getirtmeye çalışacağım. Kullanınca onları da yazarım. Güzel günler dilerim! :)

Yorumlar

Yorum Gönder