Garip Huylar

Yine uzun zaman oldu ^.^  Derslerdi, sınavlardı derken bazen kafamı kaldırmaya zamanım olmuyor. Bazen de üşengeçlik yapıyorum tabi :) İyisiniz inşallah? Keyifler yerindedir umarım :)
Neyse konumuza gelelim. Ne yazsam ne yazsam diye düşünürken; daha doğrusu odamı sınavlardan sonraki savaş alanı modundan çıkartırken gözüm gibi baktığım, hatta bazen bakmaya bile kıyamadığım eşyalarım olduğunu fark ettim. Dedim benim gibi olan mutlaka vardır. Haydi bunu paylaşalım bu yazıda! 

Daha önce ki yazılarımda da görüldüğü üzere ben bir İstanbul ve Galata Kulesi hayranıyım,aşığıyım artık ne denirse. Bunu yakınımdakiler zaten bilirler. Duvarımda, nevresimimde, çerçevemde, defterimde her yerde bunun yansımaları görünür zaten. Bu yüzden onlara gözüm gibi bakarım. Arkadaşlarım da hediye alacaklarsa bunların üzerinden giderler zaten ^.^ 

Ajanda ya da güzel defterleri bir şevkle alırım ya da hediye gelince bir mutlu olurum; ama hiç kullanmam. Kullanamıyorum! Mesela bu Galata Kulesi olanı Best D. ben Ankara'da iken almış, ben güzel güzel yazayım diye. Ama ben tabi ki yazamadım. Onlar böyle güzel güzel dursunlar bir köşede hani belki bir gün kullanmak zorunda kalırım. Hiç zannetmiyorum; ama olsun dursunlar d'imi? 


Mumlar... Onlara nasıl kıyayım? Ortamı güzelleştirmek için daha güzel ne olabilir ki? Küçük kokulu mumları yakıyorum tabi arada. Terapi ortamı yaratıyorum kendime sonra uyuyorum falan(Best D. kulakların çınlasın.) Ama tabi onlarda da kenara köşeye bir şey olmasın diye koyduklarım var. Rengi güzeldir, şekli güzeldir, güzeldir yani! 

Bir de hatıralar. Özenle saklanır en ufak kağıt parçası bile. Hani arada diyorum şurayı bir düzenleyeyim bir şeyleri atayım falan. Yok bu dursun, yok yok bu kesin dursun , bu zaten kesinlikle durmalı! diye diye yine paşa paşa yerlerine yerleştiriyorum. Konser hatıralarından maç hatıralarına kadar her şey mevcut siz düşünün ortamı :) 

Ben de işler böyle. Sizde de varsa eğer yorumlarda paylaşabilirsiniz. (Biraz da burada hatıra biriktireyim ^.^) 
Yaz moduna girenler, giremeyenler herkese mutlu günler ! :) 

Yorumlar

  1. Benim de böyle garip huylarim var :D Ben de zar zor atıyorum bazı şeyleri eskiden hiç atamazdım şimdi öyle değilim pek ama yine de sakladığım bir sürü şey var. Ve benimde yazmaya kıyamadığım defterlerim var yalnız değilmişim en azından :D

    YanıtlaSil
  2. Hatıralar, hatıralar... Hayatımızın ne kadar boş geçtiğini düşündüğümüz de, karamsarlığa kapıldığımızda o sakladığımız ufacık bir kağıt, maç hatırası, sinema bileti, saçma sapan bir fotoğraf karesi bizi biraz da olsa rahatlatır. Benim de sakladığım sinema bileti, kutu, hediye paketi hatta hediye paketinde duran hediyem var. Kıyamadığımız şeylerin kıymetini bilmeliyiz. :)

    YanıtlaSil
  3. Mazinin araladığı pencereden sızar hatıralar. Bazen bir defter bazen bir hediye...Geçmişe vefadır saklanan her şey. Zamanın debdebesi içinde saklanmış, korunmuş anlardır herbiri. Eskimeyen, terketmeyen sadık bir dosttur yalnızlar sofrasında beraber oturduğunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bu derin bir yorum :) Her güzel şey hatırlanmaya değer :)

      Sil

Yorum Gönder