Bayram Niyetiyle Burgazada Gezisi I

Merhabalar, merhabalar!

Musmutlu,güzel bayramlar!

Günlerden bir bayram günü tabi ki büyük ziyareti şart diyerek çıktım yola. Halamın evine gitmek demek şölen demek, mutluluk demek, zeytinyağlı sarma demek! Aldım fotoğraf makinemi de yanıma ne olur ne olmaz diyerekten.  Bir trafik çektikten sonra vapurla geçtim Kadıköy'e. Mis gibi havada çektim fotoğraflarımı da tabi. Halam gider gitmez tabi ki masayı hazırladık. İkimiz kurulduk masaya yedik bir güzel. Ama tabi ben baya abartmışım ki babamlar geldiğinde kıpırdayamıyordum.

Benim bir de hem kuzenim olan hem de teyzoşum(teyzoşlarım) (ben öyle diyorum) bal tatlı(ları)m var. O da dedi bizde kal sabah adaya gideriz.Tabi akıllı ben çantama zaten her ihtimale karşı eşyalarımı koyduğum için kabul ediverdim. Saatlerimizi ayarladık, sabah ilk seferle gidelim dedik.

Sabah oldu, hazırlanmalar derken kuzenden bir ses  "Aaa geç kaldık 35 geçiyor koş koş koş!" O ara evden nasıl çıktık, ne ara taksiye atladık da 3 dakikada Bostancı sahiline indik çözemedim. Ama taksici amca söyleyince fark ettik ki kuzenin saati 4 dakika ileriymiş... Tabi iyi oldu hiç uyku falan kalmadı bizde o atraksiyonla.

Rüya gibi bir manzarayla İstanbul'dan uzaklaştık. Bu sırada bilmem kaçıncı fotoğraflar çekiliyor tabi. İner inmez ışıl ışıl bir ada karşıladı bizi. Tabi sabah erkenden gidince yeni yeni açılıyordu mekanlar. Kuzenim iyi bildiği için oturduk bir mekana kedimizle beraber tostumuzu yedik, taze çayımızı yudumladık. Sonra mükemmel manzaralar ve yerler bizi bekler tabi. Ama onlar diğer yazımda olacak.  Şimdilik bu fotoğrafları paylaşmak istedim :)

Huzur,sevgi, mutluluk,sağlık dolu günleriniz olsun :)