Velvet Cafe Galata

Bugün yine BestD. ile düştük yollara. Her seferinde olduğu gibi birden fazla yere gittik. Eminönü otobüsünün doluluk oranı dolayısıyla rotada ufak bir değişiklik yaparak Beyazıttan başladık. Tabi ulaşımın indirimli(20 kuruş bugünün konusu oldu tabi ^^) olduğunu duyan bütün İstanbul'un dışarıda olacağını hesaba katamamıştık. Kalabalıkta yürümek bile bir ızdırap şekline dönüşmüştü; ancak bugün mutlaka farklı bir mekana gidilecekti! Birçok mekanı es geçerek ( bu sırada yürüyerek Eminönü- Karaköy- Galata yapmış olduk) internet sayfasının gözüme takıldığı mekana sonunda ulaştık!











Menü
Velvet Cafe, kesinlikle mutluluk sebebi. Galata Kulesi'nin(tabi ki benim gözlerde kalpler oluştu) hemen alt tarafındaki sokakta; sevimli, sıcak ve sizi tam olarak "eskiye" götüren bu mekan, özellikle vintage sevenler için mükemmel bir tercih. Koltuklarından yastıklarına, masalardaki dantellerinden gaz lambasına kadar her şeyi ayrı bir güzel. Çalan müzikler deyim yerindeyse "efsane". Ayrıca ilk girdiğiniz andan son ana kadar sizi en iyi şekilde ağırlıyorlar. Daha çok bir aile sıcaklığı gibi. Ayrıca fiyatlar da oldukça uygun. Menülerinin şekilleri insanda gülümsemeye neden olan bir diğer etmen.

O kadar yorgunluktan sonra bir şey yiyecek halimiz kalmamıştı tabi. Limonata yaz aylarımın vazgeçilmezidir; tabi iyi olursa. Limonata(8 Lira 50 Kuruş) siparişimizi verdik. Çok güzel bir şekilde geldi. Ben limonatanın içine 1 adet nane atılınca çok hoşlanmıyorum açıkçası. İkisinin uyumuna ve ikisine de ayrı ayrı bayıldığım için bol olsun bizim olsun! BestD. beni ne kadar dışlasa da ben çoğunu yedim onların tabi ^^ Bir süre sonra yorgunluğun yerini, ortamın vermiş olduğu sıcaklıktan ve limonatanın verdiği enerjiden dolayı, gülmeler kapladı bizde.


 Bu arada pipetlerinde bile kafe isminin yer alıyor olması beni etkileyen bir etmen oldu. Bu yaptıkları işe verdikleri emeğin ve değerin bir göstergesi bana göre.

Çok uzun bir süre kalmamış olsak da bizde  çok iyi bir yer edindi. Bir dahakine daha uzun zaman geçireceğimiz kesin. Kısacası farklı bir yer deneyip hayran kalmak istiyorsanız Velvet Cafe tam size göre! Eskilerin yeniyle bu şekilde buluşmasını ve o güzel tatları mutlaka deneyin :)

Yorumlar

  1. Bazen mekanlar bizi alır başka dünyalara götürür. Sanki hayatın debdebesi içinde saklı kalmış diyarlar gibidir . Bakırköy'de ki akademi cafe de bu özel mekanlardan birisi. Oraya gidip bir sonraki yazının orası hakkında olmasını çok isterim. ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder