Hayaller Dünyası Hep Yanınızda Olsun!

Hayaller, hayaller... Mutlu, üzgün, bezgin, yorgun olsam da her zaman yanımdalar. Ne kadar zamanım olmadığını bilmeden ya da bunu düşünmeden hayatımı renklendiren en güzel uğraşım :) Hepimiz oturup saatlerce hayal kurabiliriz ve bunların içinde kaybolabiliriz. Aşk,iş, mutluluk ooo neler neler döner kafamızda :) Hayal kurmaya hepimizin ihtiyacı yok mudur zaten?

Bir şeyi gerçekleştirmek için attığımız ilk adım da her zaman hayal kurmaktan geçer (bana göre).Benim de birçok hayalim vardı. Büyük küçük demeden hepsine inandım, inanıyorum da! He az çok gerçekçi hayaller kurdum tabi. Gidip Johnny Depp'i hayal ettim; ama şimdi olmayacak duaya da amin demek olmaz dimi? :) Mesela en basitinden üniversitemi değiştirdim, dans kursuna gittim, birçok yeni kişiyle tanıştım,kendi gelişimim için atılımlar yaptım ve şu an gerçekten o hayallerin üzerine yenilerini eklediğim için fazlasıyla mutluyum. 
İnanmaktan vazgeçtiğim zamanlarım çok fazla oldu ya da beni vazgeçirmek isteyen, bana inanmayan... Bir süre sonra fark ettim ki hayatım bu gidişle monotonluğun dibine vuracak '' Müfide kendine gel artık!'' diyerekten toparlandım. O gün bugündür gayet iyi devam etmekteyim çok şükür.
Hayaller her zaman mükemmel olmak zorunda da değil ayrıca. Ben  hayallerimin içine kötülükleri de koydum ki sonradan büyük şok yaşamayayım :)

Ben yemek yapmaya bayılırım mesela. İlerde de hep kendime ait bir yerim olsun isterim. Bu yüzden farklı şeyler denemeyi severim. Ama çok fazla resim, el işi gibi yeteneklerim yoktur diye düşünürdüm. Daha doğrusu hep bir dayatmayla yaptırdıkları için aşırı sıkılırdım! Şimdilerde resim,etamin,kolye vs. her şeyi keyfime göre yapıyorum. YAPABİLİYORUM! Çünkü ben bunu istedim :) Kendime göre, kendim nasıl istersem öyle yapıyorum ohh miss!




Bir gün BestM. ile oturduk ve bir fotoğraf gördük telefonda. Hayallerin yazılıp içine konulduğu bir şişe gördük. Aşrı beğendim ve ben de yapmaya karar verdim. aklıma gelen her şeyi yazdım. Ama onların o şişede kalmasına da izin vermeye hiiiç niyetim yok. Bu yüzden yaptıkça bir bir çıkartıyorum. Bu nasıl güzel bir his anlatamam! ( Tabi ufacık bir şeye sığmayabiliyor bazen ^^)

İyisiyle kötüsüyle, büyüğüyle küçüğüyle hayaller kurmaktan vazgeçmeyin! Bırakın çevrenizdekiler size '' Çok uçuyorsun. Hee hee! Tabi tabi!'' gibi cümleler kurmaya devam etsinler. Siz inandıklarınızın peşinden gitmeye devam edin. Eğer gerçekten bir şeyi istiyorsanız hayallerinizin peşinden gitmekten asla vazgeçmeyin! Çünkü bu sizin farklılığınızdır. Bu sizsiniz! :)

Yorumlar