Ne? Ankara mı?!

Ne? Ankara mı?!
Öyle çoook gerilere gitmeden başlayayım dedim. Çok olmasın dediğim de 3 sene öncesi tabi ama :D Lisenin bitip benim gerçek hayata merhaba dediğim zaman :)

YGS-LYS derken sonuç açıklama zamanı geldi çattı. O aralar da abimin düğünü falan derken epey karışık zamanlardı. Sonuçlar açıklandı. Küçüklüğümden beri hep genetik ya da biyoloji ile ilgili bir şeyler istemiştim. O yüzden seçim yapmam kolay olmuştu.( Arkadaşlarım beni hep bir organizatör ya da gazetecilik gibi mesleklerde hayal etmiş olsalar da :) Şu an da yapabilirim tabi. Aklımdan geçmiyor değil ^.^) Neyse sıra geldi hangi üniversite olsun derdine. Ben tabi ki İstanbul’da istiyordum. Ancak bir İzmir ya da Eskişehir de hiç fena olmazdı hani. Kuzenimle oturduk hangisi olsun hangi sıra olsun diye kafa patlattık. Sağ olsun baya bir uğraştı. Sonra dedi ki “Hacettepe Üniversitesini de yazalım mı?’’. Bir düşündüm “Yazalım ya ne olacak? İlk sıraya yazalım nasıl olsa tutmaz! Yüksek puanlı o! Hem yer dolsun. Boşver yaz yaz!’’ dedim. Yazdık ilk sıraya Hacettepe Üniversitesi 2.sıraya İstanbul Üniversitesi 3.sırada Ege Üniversitesi .

Bu sırada karmaşıklıklar yok düğündü yok şuydu yok buydu diye bir koşturmaca var tabi. Ben İzmir garanti tutuyor diye her şeyi araştırdım bir güzel.Neyse bu koşuşturma arasında halam dedi “Gel sen bizimle yazlığa. Zaten çok sıkıldın bu ara.’’ Bizimkiler de onayladı iyi dedim bir rahatlayayım. O gün de sonuçların açıklanması lazım. Oruç başıma vurmuş. Yol bitmiyor. Sonuçlar açıklanmıyor! Derken saat akşam 23.00 civarı telefonum çaldı. Baktım abim arıyor. Açtım“Hayırlı olsun Hacettepeli!’’ dedi. “Ne diyon ya zaten açıklamadılar sinirim bozuk.’’ dedim.“Kızım şimdi açıkladılar. Ben baktım. Sen bakmadın mı?’’ dediği an kafamdan aşağıya bir kaynar sular indi ki! Hemen telefonu kapattım. Sonuca baktım. “Hacettepe Üniversitesi’’ yazıyor. “Nasıl yani ya? Nasıl tutmuş ki bu? Rüya mı görüyorum acaba?’’ diye beynimden milyonlarca düşünce geçerken telefon sürekli çalmaya başladı. Bütün sülale öğrenmişti bile. Peki ben Hacettepe’yi kazandığıma sevinmeli miydim? Yoksa İstanbul ya da İzmir olmadı diye üzülmeli miydim? O ara sevindim tabi! Tutmaz dediğim üniversite tutmuş. Herkes mutlu. Peki ya sonra?

Yorumlar