Küçük Ailem Oluşmaya Başladı!

Bizim ex başkanı unutmuşum yazmayı. Daha ilk kazandığımı gördüğüm zamanlar Facebook’ta bir grup açılmıştı bölümle ilgili ona katılmıştım hemen. Birisi ekledi baktım aynı grupta o da var. Şimdiki ex başkanımız, büyük destekçim :) Onunla konuşuyoruz bu sırada ne olacak nasıl olacak diye. Bununla kayıt zamanı görüşemedik tabi. Gitme vakti geldi!


Bildiğin gidiyorum İstanbul’dan! Annem zaten ağlıyor sürekli. Ben de çaktırmamaya çalışıyorum; ama tabi arada kaçıyor. 10 gün sonra da bayram tatili için geleceğim halbuki. Yine düştük yollara. Babam beni bırakıp dönecek. Ben boyum kadar valizi nasıl taşıyayım? (Sonradan geri dönüşü hiç hesaplamamışım 2 valiz eşyayı giyeceğim sanki!) İndik yurda vardık babamla vedalaşıp odaya çıktım. Tabi ben düğün var diye geç gitmiştim birkaç gün. Odaya gelmiş herkes. Odaya bir girdim“Aaa Müfide sen misin yoksa?’’ diyen bir kız. “Bu nerden biliyor benim ismimi?Ne ayak bu kızlar?’’diye düşünürken tabi valize ismimi yazıp bıraktığımı hesaba katmamışım :D Ben üzgün üzgün dolabımı yerleştirirken herkes birer birer odaya geldi onu hatırlıyorum. Birkaç tanesini en başta hiç gözüm tutmadı bir soğuk haller falan(onlar kendilerini bilirler :D). Ama o ilk girdiğimde gördüğüm kız iyiydi. Bir ara “Gözlerin ne kadar güzel maşallah’’ dedim. Bu bir mutlu oldu kendi kendine :P Bununla anlaşırız derken 8 kişilik oda daha sonra benim ailem oldu. İki tanesi Kore delisi(Kore ile ilgilenmemi sağlayan kişiler onlar evet:D), bir güzel gözlü, bir tane anne, bir tane çılgın, bir tane yüksek lisanslımız(Daha sonradan dahil olmuş olsa da yeri hep başka), bir tane de normalimiz vardı. Tabi ilk akşam nereden geldin falan derken muhabbetlerle okula nasıl gideceğim, bölümü nasıl bulacağımı da anlamaya çalıştım. Odamızın biricik annesi sabah beraber gideriz dediydi. O an bir rahatladım. O gece yattım; ama uyku falan hak getire! 

Sabah kalktık hazırlandık.Meşhur 230 sırasına geçtik(230 Hacettepe - Kurtuluş seferini yapan,balık istifi insan taşımayı seven meşhur otobüsümüzdür.)Otobüs zaten dolu geldi. Ama kesinlikle binmemiz gerekiyordu. İttirerekten ön cama yapışık bir şekilde okula gittim. İndiğimde dolu dolu bir nefes aldım tabi.Şimdi anlatılanlara göre bölümü bulmam gerekiyordu. Bu sırada da kızçeme mesaj atıyorum nerdesin ne zaman geleceksin diye. Bunun dersi yokmuş geç gelecekmiş. Ex başkanımız da gelmeyecekmiş o gün. Öfleye pöfleye derse girdim çıktım...

Yorumlar