Kim Bu Kız? / 이 여자는 누구입니까?

Herkese merhabalar, ben Müfide. Öncelikle kimlik bilgilerimden bahsedecek olursak 1993 Kastamonu doğumluyum. Ancak 3 yaşımdan beri İstanbul’da yaşıyorum. Şu an Biyoloji bölümünde okuyorum. İstanbul’a aşığım; ama Galata benim için her zaman ayrı bir aşktır. Söz konusu Galata olursa akan sular durabilir :) Galata Kulesine çıkıp oradan Karaköy’e inerim. Bir güzel kaybolurum. Evet evet her seferinde kaybolurum! Çünkü kaybolmayı çok seviyorum. Yeni yerler bulup keşfetmek benim için en büyük mutluluk! Planlı şeyler yapmak benim için bu yüzden kolay olmaz. (Arkadaşlarım da hiiiç şikayet etmezler sağ olsunlar :P) Gezmek, yemek pişirmek/yemek, dans etmek, şarkı söylemek,fotoğraf çekmek, farklı şeyler öğrenmek, kitap okumak bla bla bla bir sürü şeyi severim. Kitap okumayı gerçekten çok severim. Ama “Çok  gezen daha çok bilir.’’ hayat felsefesini benimsediğimi de inkar edemem :) Dil ve farklı kültürleri öğrenmek, oraya ait dansları öğrenmek en büyük zevklerimdendir. Şu an Korece öğreniyorum. İleride dahası inşallah! Gülmek ve güldürmek en güzeli! Neden mi yazıyorum? Çünkü çok fazla hayalim, yaşanmış ve yaşanacak çok fazla şeyim var. Bunları yazmak istedim. Benim çok fazla ilham kaynağım oldu bu konuda. Umarım ben de birileri için bunu başarabilirim! Şimdilik bu kadar. Mutlu günler! :) 



모두 안녕하세요! 제 이름은 뮤피데입니다! 저는 1993년에 카스타모누에서 태어났어요. 그러나 저는 3살 때부터 이스탄불에 살았어요. 현재 저는 생물학을 공부하고 있어요. 저는 이스탄불을 사랑해요. 갈라타는 별개의(다른) 곳이지만, 저는 항상 사랑해요. 갈라타 타워로 이동하고, 거기에서 저는 Karakoy로 갑니다. 저는 아름다움을 잃어버렸습니다. , 저는 모든 시간을 잃었답니다. 제가 사랑하는 곳이기 때문에 길을 잃을 수도 있습니다. 당신에게 가장 큰 행복을 찾을 수 있는 새로운 장소를 발견하세요! 계획된 일을 준비하는 것은 쉽지 않습니다. (친구가 불만을 갖게하지 마십시오:P) 사진을 찍고 노래를 부르고, 춤을 추고, 요리를 하고, 여행을 하며, 다른 일을 배우고 책을 읽는 것을 저는 많이 좋아해요. 정말 책을 읽는 것을 좋아해요. 그러나 아주 많은 노하우를 탐색해서 제 삶의 철학을 채택하는 것을 부정 할 수 없어요. 언어와 다른 문화에 대한 자세한 내용에 대한 것은 춤을 배우는 저에게 가장 큰 즐거움 중에 하나입니다. 현재 저는 한국어를 배우고 있습니다. 왜 제가 글을 쓰고 있어요? 그 이유는 저는 미래에 더 많은 희망, 가장 아름다운 웃음 때문입니다. 저는 많은 꿈이 있고, 저에겐 많은 일이 일어날 것입니다. 저는 경험한 것들을 쓰고 싶어요. 이 점에서 저는 많은 영감이 있습니다. 바라건데 저는 누군가를 위해 그것을 할 수 있어요. 그래서 지금 행복하답니다! ^^ 
 Yazıyı çevirmeme yardım eden Kim Zion'a çok teşekkür ederim :)
  정말 감사합니다 김시온씨 ^^


Yorumlar