Ankara Hikayesi

Kimse bana Ankara’nın havasının saniyesinde değişebileceğini söylememişti!(Nefesimin havada donduğunu biliyorum!)  Yemekhaneye gideyim derken bir güzel ıslanmışım ohhh miss… Hemen mesaj attım kızçeye bana şal getirir misin diye. Tamam dedi tabi. Ben bekliyorum bu getirsin de ısınayım diye. Tabi o ıslaklık kurudu üzerimde. Geldi;ama unutmuş çıkarken almayı. “Zaten kurumuşum artık boşveeeer!’’ diyerekten ilk günü etrafta ne var ne yok, hocalar nasıl, dersler nerelerde olacak diyerekten incelemelerle bitirdim.


Zamanımın çoğu okula gidip gelmek, ders çalışmak, ağlamak ,hasta olmakla geçti. Eğer bir İstanbul aşığıysanız ve sizi burada tutan değerler çok fazlaysa orada kalmak zor.(Bol bol da hasta oluyorsanız daha da zor.). Odadakiler ve okuldakiler az kahrımı çekmedi. İstanbul'dakiler dinlemekten asla bıkmadılar sağ olsunlar. Ben bu yüzden şanslıydım. Mükemmel insanlar hayatımdaydı... Başka şehirde de aynısı olurdu belki kim bilir? Ankara’yı kötülemek adına anlatmıyorum bunları kesinlikle. Evet daha memur şehri, daha boğucu geldi bana; ama herkese aynı olacak değil. Tabi siz düşünüyorsunuz değil mi bu kız bunu niye anlattı, ne yapalım yani diye. Ben Ankara’da 2 sene kaldım. Bu 2 senelik zaman zarfı içinde çok fazla deneyim edindim. Bunları yaşamam gerekiyormuş evet; ama şunu fark ettim, eğer bir yeri istemiyorsanız ya da bir şeyi yapmak istemiyorsanız en başından sınırınızı koyun. Benim gibi “Amaaaan nasılsa tutmaz yeaaaa!’’ demeyin. Ne olacağı belli olmaz. Zaten yaşanması gerekiyorsa elbet bir gün yaşanır. Ama en azından bazı pişmanlıklarla değil güzelliklerle yaşayın. (Farklı deneyimler yaşamaktan tabi ki korkmayın! Burada bunu anlatmak istemedi yazar :D) Bazı kişilerden bahsettim çünkü ileride küçük hikayelerimde fazlasıyla yer alacaklar. Onlar benim Ankara hikayemde yer alan “İyikilerim’’. (Daha sonra okulda aramıza katılan Kıprıslım’ı tabi ki unutmadım!).

 Hee evet şu an İstanbul’dayım. Bu sene yatay geçiş yaptım. Geçen sene niye yapmadın diyenlere danışman kurbanıyım diyeyim. O değil de adam da benimle aynı okula doktora için geldi içim yanıyor hala onu görmek zorundayım diye neysssee. Daha fazla sıkılmayalım değil mi?  Ben Ankara hikayemin temelinden bu kadar bahsedeceğim! Kısa kısa hikayelerde görüşürüz! :)

Yorumlar